Mijn eerste sprinkhaan - Reisverslag uit Sri Phum, Thailand van Kirsten Horssen - WaarBenJij.nu Mijn eerste sprinkhaan - Reisverslag uit Sri Phum, Thailand van Kirsten Horssen - WaarBenJij.nu

Mijn eerste sprinkhaan

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

02 November 2014 | Thailand, Sri Phum

Vandaag een super leuke dag gehad. Na de ochtend te zijn begonnen met een Thaise les heb ik in de middag een typisch Thaise tour over een markt gehad. Hier heel veel Thaise lekkernijen geproefd waaronder mijn eerste sprinkhaan! Ik ben er nog niet helemaal overuit of het naar kip smaakt, maar het is niet vies en smaakt erg zout. Later over de Sunday Night Market gestruind waar ik voor een totaal van 7,50€ een olifanten-broek, shirt en sjaal gekocht heb :). Nu naar bed want morgen begin ik al vroeg met een yoga les, Thai massage en ga daarna mijn eerste uren maken als vrijwilliger in het weeshuis. Spannend!

  • 02 November 2014 - 18:32

    Mama:

    Spannend, ja, ik ben benieuwd wat je taken zijn in het weeshuis.
    Veel plezier! Liefs mama xxx

  • 02 November 2014 - 20:52

    Conny:

    Lieve Kirsten,
    Wat veel indrukken zijn het toch allemaal.
    Veel plezier en een fijne tijd in het weeshuis.
    De kinderen zullen daar wel blij met jou zijn!!

  • 03 November 2014 - 12:54

    Yvonne:

    Ciao Kirsten,
    Leuk om je zo te volgen op je reis en wat een lef om meteen een sprinkhaan te gaan eten. Ik ga er maar niet van uit dat je hem hier ook gaat introduceren :-)
    Succes vandaag met je eerste dag in het weeshuis. Ben benieuwd naar je indrukken daar.
    Liefs van ons

  • 03 November 2014 - 15:24

    Clementine :

    Spannend allemaal!
    Hahaha Een sprinkhaan nog wel!!
    En dat voor een meisje, dat vroeger leefde op saus, stokbrood en pannekoek

  • 03 November 2014 - 19:14

    Monique :

    Hey Kirsten, wat een avontuur en wat een lef! Nog veel plezier en veel succes met je werkzaamheden in het weeshuis! Lfs, Monique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kirsten

Actief sinds 15 Okt. 2014
Verslag gelezen: 259
Totaal aantal bezoekers 7879

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2014 - 07 Februari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: