Who needs Wifi or a shower if you have this beach? - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van Kirsten Horssen - WaarBenJij.nu Who needs Wifi or a shower if you have this beach? - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van Kirsten Horssen - WaarBenJij.nu

Who needs Wifi or a shower if you have this beach?

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

27 Januari 2015 | Cambodja, Preah Seihanouk

Na een aantal standdagen in Sihanoukville ben ik de drukte ontvlucht (You want tuk tuk Miss? Motobike? Where you go? Massaaaaage? You like bracelet Miss? Pedicure? One dollar please etc.) naar Koh Rong Samloem. Koh Rong Samloem is een prachtig, stil en nog vrij onontdekt eiland. Voorzieningen kun je hier vergeten. Maar waar heb je dan ook wifi, elektriciteit en een douche voor nodig als je over een prachtige zee en zo'n 3 kilometer aan wit zandstrand beschikt? Ik heb in de buitenlucht geslapen (onder een klamboe uiteraard) en ben 's ochtends wakker geworden van de zonsopkomst. Na een slordig kwartiertje yoga op het strand ben ik de rest van de dagen druk bezig geweest met enkel genieten van het prachtige uitzicht. De geluiden uit de jungle en het geluid van de zee is alles wat je hoort als je een eindje het strand afloopt. Omdat er hier vrijwel niets is loeit er 'helaas' een generator . Het strand was prachtig. Precies het strand uit films, met slechts heel weinig mensen (en wat honden) en waar 's avonds gezellig een biertje wordt gedronken. Het eiland waar je rustig je spullen onbeheerd achter kunt laten en waar je je pas op de boot terug realiseert dat je al 4 dagen op blote voeten loopt. De enorme insecten en al de mieren/muggen bijten neem ik maar voor lief, heb echt een super tijd gehad en leuke mensen ontmoet. Nu na 4 dagen met het gevoel van "the beach" op dit paradijs geleefd te hebben voelt het goed om (eindelijk) het zand uit mijn haren te wassen, schone kleren aan te doen en eindelijk weer met Joost te kunnen FaceTimen, hoewel ik dit magische eiland nu al mis.

Liefs xxx

  • 27 Januari 2015 - 19:00

    Fien:

    He lieverd.
    Tja ik gun je natuurlijk het beste van de wereld... Maar dat gaan we niet meer doen: 4 dagen op een eiland zonder contact. We waren toch wel enigszins ongerust ( heel netjes uitgedrukt) en dat komt mijn nachtrust niet ten goede.
    Ik snap dat het weer een super ervaring is geweest en dat vinden wij (nu je weer boven water bent) natuurlijk ook geweldig. Ik geniet van je verhaal hierboven, echt waar, ( je schrijft ook zo leuk) maar zal zielsblij zijn als ik je volgende week weer vast kan houden.
    Ik vind zo zoetjes aan dat je meer dan genoeg "super ervaringen" in de pocket hebt en nu is het mooi geweest: naar huis en met gang.
    Geniet nog maar heel even want wij willen je terug volgende week.
    Dikke zoen van een blije Fien (kan vannacht nl weer lekker slapen) en Erik en Merel.

  • 28 Januari 2015 - 11:35

    Clementine :

    Hoi Kirsten,

    Wat een avonturen beleef jij zeg!!
    Het zit er bijna op, ik heb genoten van je leuke verslagen!

    Liefs Clementine

  • 31 Januari 2015 - 17:47

    Monique:

    Hey Kirsten, wat een avontuur allemaal. Super leuk om je verhalen te lezen! Heerlijk zo'n Bounty- eiland! Nog even lekker genieten van de laatste dagen van je avontuurlijke reis! Heel veel groetjes uit Rosmalen! Liefs,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kirsten

Actief sinds 15 Okt. 2014
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 7859

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2014 - 07 Februari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: