Aankomstdag - Reisverslag uit Sri Phum, Thailand van Kirsten Horssen - WaarBenJij.nu Aankomstdag - Reisverslag uit Sri Phum, Thailand van Kirsten Horssen - WaarBenJij.nu

Aankomstdag

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

31 Oktober 2014 | Thailand, Sri Phum

Na een zestienurige vlucht met Aeroflot (waarin overigens binnen het eerste uur de wijn al gratis geschonken werd) ben ik veilig en wel aangekomen in het hete Chiang Mai waar het 33 graden is. Na aankomst ben ik lekker bijgekomen aan het zwembad van een hotel hier verderop. Genieten. Waar ik nog niet van kan genieten is het overal uitdoen van mijn schoenen en overal op blote voeten rond te moeten lopen. Plus het Thaise eten niet te vergeten. Daar kan ik nog niet echt van genieten, maar gelukkig kan ik hier voor 30 bath (=0,75€) een heerlijke verse fruit smoothie kopen. Ze staan hier op en gaan slapen met Pad Thai of een zeer pittige curry, maar ik heb me laten vertellen dat ook dit gaat wennen. Voor nu even genoeg indrukken en ga ik lekker slapen :) wens me succes!

  • 31 Oktober 2014 - 16:07

    Mama:

    Hoi lieve schatsucces met slapen, mag je je slippers ook niet aan in huis?
    Love you xxx

  • 31 Oktober 2014 - 22:16

    Papa:

    Fijn, dat je goed in Chiang Mai bent aangekomen, en ik hoop dat je daar een mooie tijd mag beleven, Liefs van papa.

  • 01 November 2014 - 07:59

    Karin:

    He meissie, fijn dat je goed aangekomen bent. Ik blijf natuurlijk ook op de hoogte via je moeder.
    Alles op blote voeten bah. Als je weer terug bent kom je dan een keer bij mij thais koken?
    Maar dan geen pittige curry!
    Geniet ervan en houd ons op de hoogte.

  • 01 November 2014 - 19:56

    Clementine :

    Lieve Kirsten,
    Goed om te horen!
    Geniet van alles!
    Ik zou ook balen van de blote voeten.
    Lekker goedkoop die fruit smoothie

  • 05 November 2014 - 18:20

    Ludie:

    Hallo Kirsten mooi dat je goed bent aangekomen geniet van de komende tijd in thailand groetjes
    Ludie van horssen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kirsten

Actief sinds 15 Okt. 2014
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 7860

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2014 - 07 Februari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: